Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31390
Назва: Мегатренди і трендвотчинг у макромаркетингу як складові формування базису економічного зростання
Автори: Курей, Оксана Андріївна
Ключові слова: мегатренд, трендвотчинг, макромаркетинг
Дата публікації: 15-тра-2019
Видавництво: ДВНЗ «УжНУ»
Бібліографічний опис: Курей О. А. Мегатренди і трендвотчинг у макромаркетингу як складові формування базису економічного зростання / О. А. Курей // Науково-практичне забезпечення інноваційного розвитку країни : зб. наук. пр. за матеріалами круглого столу (м. Ужгород, 15 трав. 2019 р.) / відп. за вип. Дюгованець О. М. – Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2019. – С. 6-9
Короткий огляд (реферат): Аналізуються поняття "мегатренд", "трендвотчинг", їх взаємозв’язок з макромаркетингом
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31390
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Круглий стіл_2019-страницы-1-2,6-9.pdf1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.