Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурей, Оксана Андріївна-
dc.contributor.authorБровдій, Ярослав-
dc.date.accessioned2020-11-07T09:48:25Z-
dc.date.available2020-11-07T09:48:25Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationКурей, О.А., Бровдій, Я.М. Тренди розвитку маркетингових стратегій в умовах нової економічної кризи. Сучасні проблеми економічної теорії, маркетингу та моделювання соціально- економічних систем. Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції. Кропивницький. 2020. С. 91-93uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31391-
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво Центральноукраїнського національного технічного університетуuk
dc.subjectмаркетингова стратегія, тренди, економічна кризаuk
dc.titleТренди розвитку маркетингових стратегій в умовах нової економічної кризиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курей_Кропивн 2020.pdf540.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.