Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31391
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКурей, Оксана Андріївна-
dc.contributor.authorБровдій, Ярослав-
dc.date.accessioned2020-11-07T09:48:25Z-
dc.date.available2020-11-07T09:48:25Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationКурей, О.А., Бровдій, Я.М. Тренди розвитку маркетингових стратегій в умовах нової економічної кризи. Сучасні проблеми економічної теорії, маркетингу та моделювання соціально- економічних систем. Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції. Кропивницький. 2020. С. 91-93uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31391-
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво Центральноукраїнського національного технічного університетуuk
dc.subjectмаркетингова стратегія, тренди, економічна кризаuk
dc.titleТренди розвитку маркетингових стратегій в умовах нової економічної кризиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Курей_Кропивн 2020.pdf540.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.