Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31391
Назва: Тренди розвитку маркетингових стратегій в умовах нової економічної кризи
Автори: Курей, Оксана Андріївна
Бровдій, Ярослав
Ключові слова: маркетингова стратегія, тренди, економічна криза
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Видавництво Центральноукраїнського національного технічного університету
Бібліографічний опис: Курей, О.А., Бровдій, Я.М. Тренди розвитку маркетингових стратегій в умовах нової економічної кризи. Сучасні проблеми економічної теорії, маркетингу та моделювання соціально- економічних систем. Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції. Кропивницький. 2020. С. 91-93
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31391
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курей_Кропивн 2020.pdf540.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.