Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31391
Название: Тренди розвитку маркетингових стратегій в умовах нової економічної кризи
Авторы: Курей, Оксана Андріївна
Бровдій, Ярослав
Ключевые слова: маркетингова стратегія, тренди, економічна криза
Дата публикации: апр-2020
Издательство: Видавництво Центральноукраїнського національного технічного університету
Библиографическое описание: Курей, О.А., Бровдій, Я.М. Тренди розвитку маркетингових стратегій в умовах нової економічної кризи. Сучасні проблеми економічної теорії, маркетингу та моделювання соціально- економічних систем. Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції. Кропивницький. 2020. С. 91-93
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31391
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Курей_Кропивн 2020.pdf540.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.