Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34043
Title: Використання засобів доповненої реальності у процесі вивчення планіметрії в закладаї середньої освіти
Other Titles: Use of augmented reality means in the process of studying planimetry in institutions of secondary education
Authors: Рашевська, Наталя Василівна
Keywords: геометрія, засоби доповненої реальності, Arloon Geometry, Geometry – Augmented Reality, geometry, augmented reality tools, Arloon Geometry, Geometry – Augmented Reality
Issue Date: 2020
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Рашевська, Н. В. Використання засобів доповненої реальності у процесі вивчення планіметрії в закладаї середньої освіти [Текст] / Н. В. Рашевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 2 (47). – С. 147-150. – Бібліогр.: с. 150 (4 назви)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Візуалізація навчального матеріалу у закладах середньої освіти є однією із успішних складових якісного засвоєння цього матеріалу та подальшого застосування його як у процесі навчання безпосередньо предмету, так і для розв’язання прикладних задач. Особливо візуалізації потребують такі предмети шкільного курсу, які є найскладнішими для розуміння і по суті своєї не мають на початку вивчення широкого практичного застосування, тобто предмети математичного циклу. Саме тому метою дослідження є аналіз мобільних засобів, що можуть бути використані для візуалізації навчального матеріалу при вивченні курсу геометрії у середній школі. У дослідженні використані такі методи дослідження як аналіз та обґрунтування вибору мобільних засобів доповненої реальності для вивчення математики. В результаті такого аналізу було виокремлено два засоби доповненої реальності Arloon Geometry та Geometry AR, що можуть бути використані для візуалізації навчального матеріалу з курсу планіметрії та створення проблемної ситуації з метою отримання нових знань на уроках геометрії середньої школи.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34043
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (47) - 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ.pdf412 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.