Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34043
Title: | Використання засобів доповненої реальності у процесі вивчення планіметрії в закладаї середньої освіти |
Other Titles: | Use of augmented reality means in the process of studying planimetry in institutions of secondary education |
Authors: | Рашевська, Наталя Василівна |
Keywords: | геометрія, засоби доповненої реальності, Arloon Geometry, Geometry – Augmented Reality, geometry, augmented reality tools, Arloon Geometry, Geometry – Augmented Reality |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Рашевська, Н. В. Використання засобів доповненої реальності у процесі вивчення планіметрії в закладаї середньої освіти [Текст] / Н. В. Рашевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 2 (47). – С. 147-150. – Бібліогр.: с. 150 (4 назви) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Візуалізація навчального матеріалу у закладах середньої освіти є однією із успішних складових якісного засвоєння цього матеріалу та подальшого застосування його як у процесі навчання безпосередньо предмету, так і для розв’язання прикладних задач. Особливо візуалізації потребують такі предмети шкільного курсу, які є найскладнішими для розуміння і по суті своєї не мають на початку вивчення широкого практичного застосування, тобто предмети математичного циклу. Саме тому метою дослідження є аналіз мобільних засобів, що можуть бути використані для візуалізації навчального матеріалу при вивченні курсу геометрії у середній школі. У дослідженні використані такі методи дослідження як аналіз та обґрунтування вибору мобільних засобів доповненої реальності для вивчення математики. В результаті такого аналізу було виокремлено два засоби доповненої реальності Arloon Geometry та Geometry AR, що можуть бути використані для візуалізації навчального матеріалу з курсу планіметрії та створення проблемної ситуації з метою отримання нових знань на уроках геометрії середньої школи. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34043 |
ISSN: | 2524-0609 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (47) - 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ.pdf | 412 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.