Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34043
Назва: | Використання засобів доповненої реальності у процесі вивчення планіметрії в закладаї середньої освіти |
Інші назви: | Use of augmented reality means in the process of studying planimetry in institutions of secondary education |
Автори: | Рашевська, Наталя Василівна |
Ключові слова: | геометрія, засоби доповненої реальності, Arloon Geometry, Geometry – Augmented Reality, geometry, augmented reality tools, Arloon Geometry, Geometry – Augmented Reality |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Рашевська, Н. В. Використання засобів доповненої реальності у процесі вивчення планіметрії в закладаї середньої освіти [Текст] / Н. В. Рашевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 2 (47). – С. 147-150. – Бібліогр.: с. 150 (4 назви) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Візуалізація навчального матеріалу у закладах середньої освіти є однією із успішних складових якісного засвоєння цього матеріалу та подальшого застосування його як у процесі навчання безпосередньо предмету, так і для розв’язання прикладних задач. Особливо візуалізації потребують такі предмети шкільного курсу, які є найскладнішими для розуміння і по суті своєї не мають на початку вивчення широкого практичного застосування, тобто предмети математичного циклу. Саме тому метою дослідження є аналіз мобільних засобів, що можуть бути використані для візуалізації навчального матеріалу при вивченні курсу геометрії у середній школі. У дослідженні використані такі методи дослідження як аналіз та обґрунтування вибору мобільних засобів доповненої реальності для вивчення математики. В результаті такого аналізу було виокремлено два засоби доповненої реальності Arloon Geometry та Geometry AR, що можуть бути використані для візуалізації навчального матеріалу з курсу планіметрії та створення проблемної ситуації з метою отримання нових знань на уроках геометрії середньої школи. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34043 |
ISSN: | 2524-0609 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (47) - 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ.pdf | 412 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.