Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/340
Название: Особливості організації процесу формування професійної англомовної лексичної компетенції у студентів немовних спеціальностей
Другие названия: Organization of the process of formation of professional english-language lexical competence for students of unlinguistic specialities
Авторы: Потюк, Ірина Євгенівна
Ключевые слова: комунікативна компетенція, іншомовна професійно спрямована лексична компетенція, студенти немовних спеціальностей
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Потюк, І. Є. Особливості організації процесу формування професійної англомовної лексичної компетенції у студентів немовних спеціальностей [Текст] / І. Є. Потюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 137–139. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 139 (4 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано специфіку оволодіння англомов-ною лексичною компетенцією у немовному навчальному закладі, яка являється невід’ємним компонентом іншомовної професій-но спрямованої комунікативної компетенції студента, а також забезпечує майбутніх фахівців знаннями професійної лексики та формує у них вміння розпізнавати й розуміти терміноло-гічні одиниці підмови спеціальності. Автором виокремлено основні аспекти процедури відбору матеріалів для формування англомовної професійно спрямованої лексичної компетенції та охарактеризовано особливості оцінювання результативності цього процесу як таких, що сприятимуть його ефективності. Ключові слова: комунікативна компетенція, іншомовна про-фесійно спрямована лексична компетенція, студенти немовних спеціальностей.
Описание: Specifics of mastering the English-language lexical competence in unlinguistic educational establishment, which appears an integral component of professionally directed communicative competence of the student, and also provides future specialists’ knowledge of professional vocabulary and forms ability to recognize and understand it, have been analyzed in the article. The main aspects of the vocabulary materials organization and estimation of the results of the educational process of the students of unlinguistic specialities have been highlighted and characterized by the author as such, that will assist its efficiency. Key words: communicative competence, foreign professionally directed lexical competence, students of unlinguistic specialities.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/340
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.