Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/340
Назва: Особливості організації процесу формування професійної англомовної лексичної компетенції у студентів немовних спеціальностей
Інші назви: Organization of the process of formation of professional english-language lexical competence for students of unlinguistic specialities
Автори: Потюк, Ірина Євгенівна
Ключові слова: комунікативна компетенція, іншомовна професійно спрямована лексична компетенція, студенти немовних спеціальностей
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Потюк, І. Є. Особливості організації процесу формування професійної англомовної лексичної компетенції у студентів немовних спеціальностей [Текст] / І. Є. Потюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 137–139. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 139 (4 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано специфіку оволодіння англомов-ною лексичною компетенцією у немовному навчальному закладі, яка являється невід’ємним компонентом іншомовної професій-но спрямованої комунікативної компетенції студента, а також забезпечує майбутніх фахівців знаннями професійної лексики та формує у них вміння розпізнавати й розуміти терміноло-гічні одиниці підмови спеціальності. Автором виокремлено основні аспекти процедури відбору матеріалів для формування англомовної професійно спрямованої лексичної компетенції та охарактеризовано особливості оцінювання результативності цього процесу як таких, що сприятимуть його ефективності. Ключові слова: комунікативна компетенція, іншомовна про-фесійно спрямована лексична компетенція, студенти немовних спеціальностей.
Опис: Specifics of mastering the English-language lexical competence in unlinguistic educational establishment, which appears an integral component of professionally directed communicative competence of the student, and also provides future specialists’ knowledge of professional vocabulary and forms ability to recognize and understand it, have been analyzed in the article. The main aspects of the vocabulary materials organization and estimation of the results of the educational process of the students of unlinguistic specialities have been highlighted and characterized by the author as such, that will assist its efficiency. Key words: communicative competence, foreign professionally directed lexical competence, students of unlinguistic specialities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/340
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.