Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3484
Title: Особливості навчання інформатики майбутніх учителів хімії до проведення хімічного експерименту
Other Titles: Peculiarities of teaching informatics to future teachers of chemistry for carrying out of chemical experiment
Authors: Бєлявцева, Тетяна Василівна
Грановська, Тетяна Яківна
Keywords: хімічний експеримент, програмний засіб, інформаційно комунікативні технології (ІКТ), майбутні вчителі хімії
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Бєлявцева, Т. В. Особливості навчання інформатики майбутніх учителів хімії до проведення хімічного експерименту [Текст] / Т. В. Бєлявцева, Т. Я. Грановська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 32–35. – Бібліогр.: с. 34 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано проблеми, які виникають під час навчання інформатики майбутніх учителів хімії. Аргументовано доцільність навчання хімії з використанням інформаційних технологій. Розглянуто програмні засоби, які найчастіше використовуються під час занять з хімії, зокрема при проведенні хімічного віртуального експерименту. Наведено необхідні умови для організації ефективного хімічного віртуального експерименту. Представлено аналіз використання мультимедійних програмних засобів майбутніми вчителями хімії під час проходження педагогічної практики в школі. Ключові слова: хімічний експеримент, програмний засіб, інформаційно комунікативні технології (ІКТ), майбутні вчителі хімії.
Description: The article analyzes the problems which arise while studying computer science of the future teachers of chemistry. The feasibility of teaching chemistry with the use information technology has been argued. The software tools have been considered that are most often used during classes in chemistry, in particular because of virtual chemical experiments. The necessary conditions for effective virtual chemical experiments have been defined. The analysis of the use of multimedia software for future teachers of chemistry during their teaching practice in schools has been conducted. Key words: chemistry experiment, the software, information communication technologies, future teachers of chemistry.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3484
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.