Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3484
Назва: Особливості навчання інформатики майбутніх учителів хімії до проведення хімічного експерименту
Інші назви: Peculiarities of teaching informatics to future teachers of chemistry for carrying out of chemical experiment
Автори: Бєлявцева, Тетяна Василівна
Грановська, Тетяна Яківна
Ключові слова: хімічний експеримент, програмний засіб, інформаційно комунікативні технології (ІКТ), майбутні вчителі хімії
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бєлявцева, Т. В. Особливості навчання інформатики майбутніх учителів хімії до проведення хімічного експерименту [Текст] / Т. В. Бєлявцева, Т. Я. Грановська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 32–35. – Бібліогр.: с. 34 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблеми, які виникають під час навчання інформатики майбутніх учителів хімії. Аргументовано доцільність навчання хімії з використанням інформаційних технологій. Розглянуто програмні засоби, які найчастіше використовуються під час занять з хімії, зокрема при проведенні хімічного віртуального експерименту. Наведено необхідні умови для організації ефективного хімічного віртуального експерименту. Представлено аналіз використання мультимедійних програмних засобів майбутніми вчителями хімії під час проходження педагогічної практики в школі. Ключові слова: хімічний експеримент, програмний засіб, інформаційно комунікативні технології (ІКТ), майбутні вчителі хімії.
Опис: The article analyzes the problems which arise while studying computer science of the future teachers of chemistry. The feasibility of teaching chemistry with the use information technology has been argued. The software tools have been considered that are most often used during classes in chemistry, in particular because of virtual chemical experiments. The necessary conditions for effective virtual chemical experiments have been defined. The analysis of the use of multimedia software for future teachers of chemistry during their teaching practice in schools has been conducted. Key words: chemistry experiment, the software, information communication technologies, future teachers of chemistry.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3484
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ.pdf237.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.