Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3484
Название: Особливості навчання інформатики майбутніх учителів хімії до проведення хімічного експерименту
Другие названия: Peculiarities of teaching informatics to future teachers of chemistry for carrying out of chemical experiment
Авторы: Бєлявцева, Тетяна Василівна
Грановська, Тетяна Яківна
Ключевые слова: хімічний експеримент, програмний засіб, інформаційно комунікативні технології (ІКТ), майбутні вчителі хімії
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Бєлявцева, Т. В. Особливості навчання інформатики майбутніх учителів хімії до проведення хімічного експерименту [Текст] / Т. В. Бєлявцева, Т. Я. Грановська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 32–35. – Бібліогр.: с. 34 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано проблеми, які виникають під час навчання інформатики майбутніх учителів хімії. Аргументовано доцільність навчання хімії з використанням інформаційних технологій. Розглянуто програмні засоби, які найчастіше використовуються під час занять з хімії, зокрема при проведенні хімічного віртуального експерименту. Наведено необхідні умови для організації ефективного хімічного віртуального експерименту. Представлено аналіз використання мультимедійних програмних засобів майбутніми вчителями хімії під час проходження педагогічної практики в школі. Ключові слова: хімічний експеримент, програмний засіб, інформаційно комунікативні технології (ІКТ), майбутні вчителі хімії.
Описание: The article analyzes the problems which arise while studying computer science of the future teachers of chemistry. The feasibility of teaching chemistry with the use information technology has been argued. The software tools have been considered that are most often used during classes in chemistry, in particular because of virtual chemical experiments. The necessary conditions for effective virtual chemical experiments have been defined. The analysis of the use of multimedia software for future teachers of chemistry during their teaching practice in schools has been conducted. Key words: chemistry experiment, the software, information communication technologies, future teachers of chemistry.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3484
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ.pdf237.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.