Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3519
Title: Педагогічні умови розвитку професійної компетентності офіцерів управління органами охорони державного кордону
Other Titles: Pedagogical conditions of border guard staff officers` professional competence development
Authors: Мішенюк, Роман Миколайович
Keywords: професійна компетентність, педагогічні умови, офіцери управління, методи
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Мішенюк, Р. М. Педагогічні умови розвитку професійної компетентності офіцерів управління органами охорони державного кордону [Текст] / Р. М. Мішенюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 120–123. – Бібліогр.: с. 123 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті охарактеризовано педагогічні умови розвитку професійної компетентності офіцерів управління органами охорони державного кордону як сукупності об’єктивних можливостей змісту, методів, форм, що допомагають вирішити необхідні педагогічні завдання. Основними з яких слід назвати проектування процесу професійної підготовки на основі компетентнісного підходу з урахуванням моделі сучасного офіцера ДПСУ; вибір відповідних методів навчання; удосконалення базових комунікативних елементів професійної компетентності. Ключові слова: професійна компетентність, педагогічні умови, офіцери управління, методи.
Description: The article defines pedagogical conditions of professional competence development of border guard units` staff officers as a set of objective possibilities of content, methods and forms that assist educational problems solving. The basic conditions for professional competence development are the process design of the professional training on the ground of the competency-based approach in relation to the model of the modern officer of SBGS of Ukraine; selection of appropriate training methods; improvement of the basic communicative elements of professional competence. Key words: professional competence, pedagogical conditions, staff officers, methods.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3519
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.