Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3519
Название: Педагогічні умови розвитку професійної компетентності офіцерів управління органами охорони державного кордону
Другие названия: Pedagogical conditions of border guard staff officers` professional competence development
Авторы: Мішенюк, Роман Миколайович
Ключевые слова: професійна компетентність, педагогічні умови, офіцери управління, методи
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Мішенюк, Р. М. Педагогічні умови розвитку професійної компетентності офіцерів управління органами охорони державного кордону [Текст] / Р. М. Мішенюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 120–123. – Бібліогр.: с. 123 (10 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті охарактеризовано педагогічні умови розвитку професійної компетентності офіцерів управління органами охорони державного кордону як сукупності об’єктивних можливостей змісту, методів, форм, що допомагають вирішити необхідні педагогічні завдання. Основними з яких слід назвати проектування процесу професійної підготовки на основі компетентнісного підходу з урахуванням моделі сучасного офіцера ДПСУ; вибір відповідних методів навчання; удосконалення базових комунікативних елементів професійної компетентності. Ключові слова: професійна компетентність, педагогічні умови, офіцери управління, методи.
Описание: The article defines pedagogical conditions of professional competence development of border guard units` staff officers as a set of objective possibilities of content, methods and forms that assist educational problems solving. The basic conditions for professional competence development are the process design of the professional training on the ground of the competency-based approach in relation to the model of the modern officer of SBGS of Ukraine; selection of appropriate training methods; improvement of the basic communicative elements of professional competence. Key words: professional competence, pedagogical conditions, staff officers, methods.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3519
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.