Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3530
Title: Методика організації визначення істинності знань студентів за допомогою автоматизованої опитувальної системи
Other Titles: Technique of determination organization of students knowledge validity by means of automated polling system
Authors: Поповський, Юрій Борисович
Keywords: оцінювання, методика, діагностування, рівень знань, автоматизована опитувальна система
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Поповський, Ю. Б. Методика організації визначення істинності знань студентів за допомогою автоматизованої опитувальної системи [Текст] / Ю. Б. Поповський // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 153–156. – Бібліогр.: с. 156 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано підходи до оцінювання набутих знань та умінь студентів у процесі навчально-пізнавальної діяльності засобами автоматизованої системи опитування. Розглянуто методи контролю знань та оцінювання навчальних досягнень студентів, запропоновано методику організації забезпечення педагогічних умов впливу викладача на продуктивність діяльності студентів. Описано основні етапи розробки процедури оцінювання начальних досягнень студентів із використанням інтерактивних технологій. Ключові слова: оцінювання, методика, діагностування, рівень знань, автоматизована опитувальна система.
Description: In article approaches to an assessment of the acquired knowledge and abilities of students in process of educational-cognitive activity have been analyzed. Control methods of knowledge and an assessment of educational achievements of students, process of objective determination of level of knowledge, influence of the teacher on efficiency of activity of students and the main development stages of procedure of an assessment of educational achievements of students with use of interactive technologies have been considered. Key words: an assessment, a technique, diagnosing, level of knowledge, the automated polling system.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3530
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.