Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3530
Назва: Методика організації визначення істинності знань студентів за допомогою автоматизованої опитувальної системи
Інші назви: Technique of determination organization of students knowledge validity by means of automated polling system
Автори: Поповський, Юрій Борисович
Ключові слова: оцінювання, методика, діагностування, рівень знань, автоматизована опитувальна система
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Поповський, Ю. Б. Методика організації визначення істинності знань студентів за допомогою автоматизованої опитувальної системи [Текст] / Ю. Б. Поповський // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 153–156. – Бібліогр.: с. 156 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано підходи до оцінювання набутих знань та умінь студентів у процесі навчально-пізнавальної діяльності засобами автоматизованої системи опитування. Розглянуто методи контролю знань та оцінювання навчальних досягнень студентів, запропоновано методику організації забезпечення педагогічних умов впливу викладача на продуктивність діяльності студентів. Описано основні етапи розробки процедури оцінювання начальних досягнень студентів із використанням інтерактивних технологій. Ключові слова: оцінювання, методика, діагностування, рівень знань, автоматизована опитувальна система.
Опис: In article approaches to an assessment of the acquired knowledge and abilities of students in process of educational-cognitive activity have been analyzed. Control methods of knowledge and an assessment of educational achievements of students, process of objective determination of level of knowledge, influence of the teacher on efficiency of activity of students and the main development stages of procedure of an assessment of educational achievements of students with use of interactive technologies have been considered. Key words: an assessment, a technique, diagnosing, level of knowledge, the automated polling system.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3530
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.