Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3535
Название: Концептуальний аналіз проблеми соціалізації підростаючого покоління у теорії соціальної педагогіки
Другие названия: Conceptual analysis of socialization problem of the younger generation in the theory of social pedagogy
Авторы: Романовська, Людмила Іванівна
Ключевые слова: соціальна педагогіка, соціалізація, соціально-педагогічна діяльність
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Романовська, Л. І. Концептуальний аналіз проблеми соціалізації підростаючого покоління у теорії соціальної педагогіки [Текст] / Л. І. Романовська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 170–173. – Бібліогр.: с. 173 (8 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано проблему соціалізації як центральну в процесі осмислення ролі і значення соціальної педагогіки як науки; розкрито зміст, механізми, засоби соціалізації і виховання дітей і підлітків; подано характеристику етапів, періодів і типів соціалізації, їх різноманітність у трактуванні різних науковців; обґрунтовано необхідність і доцільність соціально-педагогічного втручання в процес соціалізації підростаючого покоління; здійснено вибірковий огляд концепцій, теоретичних положень й співвідношення соціалізації, виховання й освіти. Ключові слова: соціальна педагогіка, соціалізація, соціально-педагогічна діяльність.
Описание: The article analyzes the problem of socialization as central to the process of understanding the role and importance of social pedagogy as a science disclosed the contents, mechanisms, means of socialization and education of children and adolescents, the characteristic of stages, periods and types of socialization, their diversity in the interpretation of various scholars, and the necessity of appropriateness of social pedagogical intervention in the process of socialization of the younger generation; made the sampling of concepts, theoretical propositions and the ratio of socialization, upbringing and education. Key words: social pedagogy, socialization, social pedagogical activities.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3535
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.