Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3535
Назва: Концептуальний аналіз проблеми соціалізації підростаючого покоління у теорії соціальної педагогіки
Інші назви: Conceptual analysis of socialization problem of the younger generation in the theory of social pedagogy
Автори: Романовська, Людмила Іванівна
Ключові слова: соціальна педагогіка, соціалізація, соціально-педагогічна діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Романовська, Л. І. Концептуальний аналіз проблеми соціалізації підростаючого покоління у теорії соціальної педагогіки [Текст] / Л. І. Романовська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 170–173. – Бібліогр.: с. 173 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблему соціалізації як центральну в процесі осмислення ролі і значення соціальної педагогіки як науки; розкрито зміст, механізми, засоби соціалізації і виховання дітей і підлітків; подано характеристику етапів, періодів і типів соціалізації, їх різноманітність у трактуванні різних науковців; обґрунтовано необхідність і доцільність соціально-педагогічного втручання в процес соціалізації підростаючого покоління; здійснено вибірковий огляд концепцій, теоретичних положень й співвідношення соціалізації, виховання й освіти. Ключові слова: соціальна педагогіка, соціалізація, соціально-педагогічна діяльність.
Опис: The article analyzes the problem of socialization as central to the process of understanding the role and importance of social pedagogy as a science disclosed the contents, mechanisms, means of socialization and education of children and adolescents, the characteristic of stages, periods and types of socialization, their diversity in the interpretation of various scholars, and the necessity of appropriateness of social pedagogical intervention in the process of socialization of the younger generation; made the sampling of concepts, theoretical propositions and the ratio of socialization, upbringing and education. Key words: social pedagogy, socialization, social pedagogical activities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3535
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.