Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3537
Title: Викладання дисципліни "Фізичне виховання" для студентів географічного факультету в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу
Other Titles: Teaching the course «Physical education» for the students of geographical faculty in conditions of credit-transfer system of educational process organization
Authors: Середа, Ірина Олександрівна
Keywords: підготовка вчителя географії, навчальна програма з фізичного виховання, Болонська система
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Середа, І. О. Викладання дисципліни "Фізичне виховання" для студентів географічного факультету в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу [Текст] / І. О. Середа // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 177–181. – Бібліогр.: с. 181 (3 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті подається мета, завдання, структура, опис та інформаційний обсяг навчальної дисципліни «Фізичне виховання» на географічному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету імені В.Гнатюка з врахуванням вимог Болонської декларації. Запропоновано розподіл балів, які можуть отримати студенти впродовж двох років навчання для успішного виконання завдань теоретичного та практичного спрямування. Чітко визначено завдання для самостійної роботи студентів та описано критерії, за якими здійснюється їх оцінювання. Ключові слова: підготовка вчителя географії, навчальна програма з фізичного виховання, Болонська система.
Description: The article considers the purpose, objectives, structure, description and amount of information of the course «Physical Education» at the Faculty of Geography of Ternopil National Pedagogical University named V.Hnatiuk tought according to the requirements of the Bologna Declaration. The distribution of points the students can get while 2-year training for the successfully performing of tasks of theoretical and practical orientation has been provided. The tasks for the independent work of students have been demonstrated. The criteria to assess the perfomance of the independent work have been defined. Key words: training of geography teachers, curriculum in physical education, the credit-module system.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3537
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.