Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3537
Название: Викладання дисципліни "Фізичне виховання" для студентів географічного факультету в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу
Другие названия: Teaching the course «Physical education» for the students of geographical faculty in conditions of credit-transfer system of educational process organization
Авторы: Середа, Ірина Олександрівна
Ключевые слова: підготовка вчителя географії, навчальна програма з фізичного виховання, Болонська система
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Середа, І. О. Викладання дисципліни "Фізичне виховання" для студентів географічного факультету в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу [Текст] / І. О. Середа // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 177–181. – Бібліогр.: с. 181 (3 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті подається мета, завдання, структура, опис та інформаційний обсяг навчальної дисципліни «Фізичне виховання» на географічному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету імені В.Гнатюка з врахуванням вимог Болонської декларації. Запропоновано розподіл балів, які можуть отримати студенти впродовж двох років навчання для успішного виконання завдань теоретичного та практичного спрямування. Чітко визначено завдання для самостійної роботи студентів та описано критерії, за якими здійснюється їх оцінювання. Ключові слова: підготовка вчителя географії, навчальна програма з фізичного виховання, Болонська система.
Описание: The article considers the purpose, objectives, structure, description and amount of information of the course «Physical Education» at the Faculty of Geography of Ternopil National Pedagogical University named V.Hnatiuk tought according to the requirements of the Bologna Declaration. The distribution of points the students can get while 2-year training for the successfully performing of tasks of theoretical and practical orientation has been provided. The tasks for the independent work of students have been demonstrated. The criteria to assess the perfomance of the independent work have been defined. Key words: training of geography teachers, curriculum in physical education, the credit-module system.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3537
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.