Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3537
Назва: Викладання дисципліни "Фізичне виховання" для студентів географічного факультету в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу
Інші назви: Teaching the course «Physical education» for the students of geographical faculty in conditions of credit-transfer system of educational process organization
Автори: Середа, Ірина Олександрівна
Ключові слова: підготовка вчителя географії, навчальна програма з фізичного виховання, Болонська система
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Середа, І. О. Викладання дисципліни "Фізичне виховання" для студентів географічного факультету в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу [Текст] / І. О. Середа // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 177–181. – Бібліогр.: с. 181 (3 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті подається мета, завдання, структура, опис та інформаційний обсяг навчальної дисципліни «Фізичне виховання» на географічному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету імені В.Гнатюка з врахуванням вимог Болонської декларації. Запропоновано розподіл балів, які можуть отримати студенти впродовж двох років навчання для успішного виконання завдань теоретичного та практичного спрямування. Чітко визначено завдання для самостійної роботи студентів та описано критерії, за якими здійснюється їх оцінювання. Ключові слова: підготовка вчителя географії, навчальна програма з фізичного виховання, Болонська система.
Опис: The article considers the purpose, objectives, structure, description and amount of information of the course «Physical Education» at the Faculty of Geography of Ternopil National Pedagogical University named V.Hnatiuk tought according to the requirements of the Bologna Declaration. The distribution of points the students can get while 2-year training for the successfully performing of tasks of theoretical and practical orientation has been provided. The tasks for the independent work of students have been demonstrated. The criteria to assess the perfomance of the independent work have been defined. Key words: training of geography teachers, curriculum in physical education, the credit-module system.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3537
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.