Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37251
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКурей, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2021-11-05T13:44:01Z-
dc.date.available2021-11-05T13:44:01Z-
dc.date.issued2021-03-26-
dc.identifier.citationКурей, О.А. (2021) Можливості використання цифрового маркетингу: переваги і ризики. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: Матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ. 416 с. С. 358-360uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37251-
dc.language.isoukuk
dc.publisherІВВ Луцького НТУuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectцифровий маркетинг, Інтернет, маркетингові комунікаціїuk
dc.titleМожливості використання цифрового маркетингу: переваги і ризикиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Конференція Луцьк 2021.pdf795.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.