Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37251
Назва: Можливості використання цифрового маркетингу: переваги і ризики
Автори: Курей, Оксана Андріївна
Ключові слова: цифровий маркетинг, цифровий маркетинг, Інтернет, маркетингові комунікації
Дата публікації: 26-бер-2021
Видавництво: ІВВ Луцького НТУ
Бібліографічний опис: Курей, О.А. (2021) Можливості використання цифрового маркетингу: переваги і ризики. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: Матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ. 416 с. С. 358-360
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37251
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференція Луцьк 2021.pdf795.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.