Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37251
Название: Можливості використання цифрового маркетингу: переваги і ризики
Авторы: Курей, Оксана Андріївна
Ключевые слова: цифровий маркетинг, цифровий маркетинг, Інтернет, маркетингові комунікації
Дата публикации: 26-мар-2021
Издательство: ІВВ Луцького НТУ
Библиографическое описание: Курей, О.А. (2021) Можливості використання цифрового маркетингу: переваги і ризики. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: Матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ. 416 с. С. 358-360
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37251
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Конференція Луцьк 2021.pdf795.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.