Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37334
Title: | Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності |
Authors: | Стеблюк, Світлана Василівна |
Keywords: | освітній ступінь, освітня програма, теоретична та практична підготовка, професійна компетентність, ступенева освіта |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Стеблюк С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2019. - Вип. 1-2. - С. 45-51. |
Abstract: | У статті розглянуто специфіку підготовки майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності за ступеневою освітою. З’ясовано стан дослідження професійної освіти за напрямами: професійна педагогіка, компетентнісний підхід в освітньому процесі; професійна компетентність майбутніх фахівців економічного спрямування, в тому числі з підприємництва; ступенева освіта. Метою статті є розкрити особливості підготовки майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності на основі змісту освітніх програм в умовах ступеневої освіти. Проаналізовано теоретико-практичну підготовку в коледжі відповідно до Стандарту вищої освіти України, з’ясовано компетентності, якими повинні володіти фахівці: інтегральна, загальні, спеціальні. Автором проаналізовано зміст освітніх програм, частку дисциплін фахової підготовки, практичного навчання в коледжі та університеті. Подано пропозиції щодо удосконалення програм освітньої підготовки за означеною спеціальністю. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37334 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf | 145.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.