Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37573
Title: Використання автентичних текстів з метою вдосконалення мовленнєвих компетенцій студентів – туризмознавців (на базі англійської мови)
Authors: Данилюк, Вікторія Олегівна
Keywords: автентичний текст, перцептивна, розумова та мнемічна діяльність
Issue Date: 21-May-2021
Citation: Данилюк В.О Використання автентичних текстів з метою вдосконалення мовленнєвих компетенцій студентів – туризмознавців (на базі англійської мови)/ Вікторія Данилюк
Abstract: В процесі смислової обробки аудіо матеріалу приймають участь різні механізми психіки тобто, аудіювання як і інші види мовленнєвої діяльності – це складний психофзіологічний механізм. Природньо, що функціонування цих механізмів(сприйняття, памяті, уваги, передчуття, осмислення) носить індивідуальний характер. Недостатньо ефективне функціонування цих механізмів впливає на якість розуміння аудіо матеріалу. Відповідно треба вдосконалювати і розвивати діяльність цих механізмів.
Description: В процесі смислової обробки аудіо матеріалу приймають участь різні механізми психіки тобто, аудіювання як і інші види мовленнєвої діяльності – це складний психофзіологічний механізм. Природньо, що функціонування цих механізмів(сприйняття, памяті, уваги, передчуття, осмислення) носить індивідуальний характер. Недостатньо ефективне функціонування цих механізмів впливає на якість розуміння аудіо матеріалу. Відповідно треба вдосконалювати і розвивати діяльність цих механізмів.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37573
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Київ 21.05.2021.docxДанилюк В.О Використання автентичних текстів з метою вдосконалення мовленнєвих компетенцій студентів – туризмознавців (на базі англійської мови)45.29 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.