Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37573
Title: | Використання автентичних текстів з метою вдосконалення мовленнєвих компетенцій студентів – туризмознавців (на базі англійської мови) |
Authors: | Данилюк, Вікторія Олегівна |
Keywords: | автентичний текст, перцептивна, розумова та мнемічна діяльність |
Issue Date: | 21-May-2021 |
Citation: | Данилюк В.О Використання автентичних текстів з метою вдосконалення мовленнєвих компетенцій студентів – туризмознавців (на базі англійської мови)/ Вікторія Данилюк |
Abstract: | В процесі смислової обробки аудіо матеріалу приймають участь різні механізми психіки тобто, аудіювання як і інші види мовленнєвої діяльності – це складний психофзіологічний механізм. Природньо, що функціонування цих механізмів(сприйняття, памяті, уваги, передчуття, осмислення) носить індивідуальний характер. Недостатньо ефективне функціонування цих механізмів впливає на якість розуміння аудіо матеріалу. Відповідно треба вдосконалювати і розвивати діяльність цих механізмів. |
Description: | В процесі смислової обробки аудіо матеріалу приймають участь різні механізми психіки тобто, аудіювання як і інші види мовленнєвої діяльності – це складний психофзіологічний механізм. Природньо, що функціонування цих механізмів(сприйняття, памяті, уваги, передчуття, осмислення) носить індивідуальний характер. Недостатньо ефективне функціонування цих механізмів впливає на якість розуміння аудіо матеріалу. Відповідно треба вдосконалювати і розвивати діяльність цих механізмів. |
Type: | Text |
Publication type: | Тези до статті |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37573 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Київ 21.05.2021.docx | Данилюк В.О Використання автентичних текстів з метою вдосконалення мовленнєвих компетенцій студентів – туризмознавців (на базі англійської мови) | 45.29 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.