Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуков, Святослав Августович-
dc.date.accessioned2022-02-14T10:28:49Z-
dc.date.available2022-02-14T10:28:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖуков С.А. Дистрибуція та координація каналів розподілу з елементами маркетинг-міксу. Збірник «Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна». № 2 (21), 2019 р. С. 48-56.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39242-
dc.description.abstractМета роботи полягає у дослідженні теоретичних основ дистрибуції як маркетингової та управлінської діяльності, узагальнення теоретичних і практичних аспектів дистрибуції, каналів дистрибуції, їх координації з елементами маркетинг-міксом та визначення основних тенденцій в управлінні ними. Об'єктом дослідження є дистрибуція та канали дистрибуції. Методи досліджень. У дослідженні використані загальнонаукові та спеціальні аналітичні методи, зокрема: узагальнення, аналіз і синтез, системно-структурний підхід, історико-порівняльний аналіз, класичної логіки та типології. Результати. Досліджено один із чотирьох елементів маркетинг-міксу – дистрибуцію, яку доцільно розглядати комплексно, як з боку дистриб'ютора, так і зі сторони постачальника. Обґрунтовано доцільність проведення оцінювання на основі якісно-кількісних показників, які мають бути конкретизованими, і є важливим для маркетолога при виборі виду структури каналу дистрибуції. Встановлено, що дистрибуція із засобу переміщення товару та логістичного процесу розподілу перетворилася в дієвий маркетинговий інструмент. На основі аналізу елементів маркетинг-міксу встановлено доцільність координації каналів дистрибуції в контексті управління цими каналами, що дозволило виокремити певні тенденції в їх розвитку та управлінні, а також дистрибутивного процесу в цілому. Зокрема, акцентовано увагу на автоматизації дистриб’юторських процесів, з використанням маркетингової інформаційної системи та створенням відповідної комп’ютерної програми для дистрибуції. Наукова новизна. Полягає у системному дослідженні теоретичних положень дистрибуції, обґрунтовано необхідність координації каналів дистрибуції, рекомендовано використання автоматизації дистриб’юторських процесів з використанням маркетингової інформаційної системи та створенням відповідної комп’ютерної програми для дистрибуції. Практична значимість. Основні наукові положення статті доведені до рівня практичних рекомендацій, які можна використовувати у практиці підприємств різних видів діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічнаuk
dc.relation.ispartofseries№2(21) 2019;-
dc.subjectдистрибуція, канали дистрибуції, управління каналами розподілу, маркетинг-мікс, автоматизація дистриб’юторських процесівuk
dc.titleДистрибуція та координація каналів розподілу з елементами маркетинг-міксуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Жуков ДонНТУ.pdf967.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.