Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39242
Название: Дистрибуція та координація каналів розподілу з елементами маркетинг-міксу
Авторы: Жуков, Святослав Августович
Ключевые слова: дистрибуція, канали дистрибуції, управління каналами розподілу, маркетинг-мікс, автоматизація дистриб’юторських процесів
Дата публикации: 2019
Издательство: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна
Библиографическое описание: Жуков С.А. Дистрибуція та координація каналів розподілу з елементами маркетинг-міксу. Збірник «Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна». № 2 (21), 2019 р. С. 48-56.
Серия/номер: №2(21) 2019;
Краткий осмотр (реферат): Мета роботи полягає у дослідженні теоретичних основ дистрибуції як маркетингової та управлінської діяльності, узагальнення теоретичних і практичних аспектів дистрибуції, каналів дистрибуції, їх координації з елементами маркетинг-міксом та визначення основних тенденцій в управлінні ними. Об'єктом дослідження є дистрибуція та канали дистрибуції. Методи досліджень. У дослідженні використані загальнонаукові та спеціальні аналітичні методи, зокрема: узагальнення, аналіз і синтез, системно-структурний підхід, історико-порівняльний аналіз, класичної логіки та типології. Результати. Досліджено один із чотирьох елементів маркетинг-міксу – дистрибуцію, яку доцільно розглядати комплексно, як з боку дистриб'ютора, так і зі сторони постачальника. Обґрунтовано доцільність проведення оцінювання на основі якісно-кількісних показників, які мають бути конкретизованими, і є важливим для маркетолога при виборі виду структури каналу дистрибуції. Встановлено, що дистрибуція із засобу переміщення товару та логістичного процесу розподілу перетворилася в дієвий маркетинговий інструмент. На основі аналізу елементів маркетинг-міксу встановлено доцільність координації каналів дистрибуції в контексті управління цими каналами, що дозволило виокремити певні тенденції в їх розвитку та управлінні, а також дистрибутивного процесу в цілому. Зокрема, акцентовано увагу на автоматизації дистриб’юторських процесів, з використанням маркетингової інформаційної системи та створенням відповідної комп’ютерної програми для дистрибуції. Наукова новизна. Полягає у системному дослідженні теоретичних положень дистрибуції, обґрунтовано необхідність координації каналів дистрибуції, рекомендовано використання автоматизації дистриб’юторських процесів з використанням маркетингової інформаційної системи та створенням відповідної комп’ютерної програми для дистрибуції. Практична значимість. Основні наукові положення статті доведені до рівня практичних рекомендацій, які можна використовувати у практиці підприємств різних видів діяльності.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39242
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття Жуков ДонНТУ.pdf967.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.