Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40326
Назва: Класифікаційні характеристики бар’єрів вступу на ринок у контексті розробки стратегії і подолання
Автори: Гаврилець, О. В.
Ключові слова: бар'єри вступу, конкурентні переваги, потенційні конкуренти, структура ринку, фірми­ аутсайдери
Дата публікації: 2005
Видавництво: Підприємство "Ліра"
Бібліографічний опис: Гаврилець, О. В. Класифікаційні характеристики бар’єрів вступу на ринок у контексті розробки стратегії ї подолання [Текст] / О. В. Гаврилець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред), М.М. Бойко, М.І. Пітюлич та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 21. – С. 27-33. – Бібліогр.: с. 33 (6 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті приведено погляди вчених щодо суті поняття «бар 'єр вступу», у класифікації; на основі узагальнення яких проводиться оцінка характерна її ознак та наводиться широка класифікація Акцентується увага на необхідності вивчення бар'єрів вступу з позиції даної класифікації суб'єктами решку при необхідності їх подолання, а не спорудження.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40326
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 21 - 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КЛАСИФІКАЦІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ БАРЄРІВ ВСТУПУ НА РИНОК.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.