Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40326
Title: Класифікаційні характеристики бар’єрів вступу на ринок у контексті розробки стратегії і подолання
Authors: Гаврилець, О. В.
Keywords: бар'єри вступу, конкурентні переваги, потенційні конкуренти, структура ринку, фірми­ аутсайдери
Issue Date: 2005
Publisher: Підприємство "Ліра"
Citation: Гаврилець, О. В. Класифікаційні характеристики бар’єрів вступу на ринок у контексті розробки стратегії ї подолання [Текст] / О. В. Гаврилець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред), М.М. Бойко, М.І. Пітюлич та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 21. – С. 27-33. – Бібліогр.: с. 33 (6 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті приведено погляди вчених щодо суті поняття «бар 'єр вступу», у класифікації; на основі узагальнення яких проводиться оцінка характерна її ознак та наводиться широка класифікація Акцентується увага на необхідності вивчення бар'єрів вступу з позиції даної класифікації суб'єктами решку при необхідності їх подолання, а не спорудження.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40326
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 21 - 2007



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.