Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42488
Title: Розвиток комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату засобом корекційно-розвивального тренінгу
Other Titles: Development of communicative skills of teenagers with locomotorium disorders by the mean of the intervention and developing training
Authors: Турубарова, А. В.
Keywords: комунікативні якості, корекційно-розвивальний тренінг, підлітки, порушення опорно-рухового апарату, спілкування, communicative qualities, correctional and developmental training, adolescents, musculoskeletal disorders, communication
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Турубарова А. В. Розвиток комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату засобом корекційно-розвивального тренінгу / А. В. Турубарова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Випуск 2. – С.33–36.
Series/Report no.: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія.;
Abstract: Стаття присвячена проблемі розвитку комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апара- ту засобом корекційно-розвивального тренінгу. Унаслідок складності та різноманітності фізичних дефектів і характеру їх прояву, а також своєрідних рис особис- тості, перед психологом спеціальної школи постає досить складне завдання. Воно полягає у розробці й організації методів активного соціально-психологічного навчання у межах психокорекційної програми розвитку комунікативних якостей. Ця програма має будуватися на основних принципах та розроблена відповідно до ряду особливостей, що висувають до психолога в роботі з підлітками, котрі мають порушення опорно-рухового апарату.
The article is devoted to the problem of development of communicative qualities of teenagers with musculoskeletal disorders by means of correctional and developmental training. Due to the complexity and variety of physical defects and the nature of their manifestation, as well as peculiar personality traits, the psychologist of a special school faces a rather difficult task. It consists in the development and organization of methods of active socio-psychological training within the psycho-correctional program for the development of communicative qualities. This program should be based on the basic principles and developed in accordance with a number of features that put forward a psychologist in working with adolescents with musculoskeletal disorders.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42488
Appears in Collections:Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №2 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16-.pdf287.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.