Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42488
Название: | Розвиток комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату засобом корекційно-розвивального тренінгу |
Другие названия: | Development of communicative skills of teenagers with locomotorium disorders by the mean of the intervention and developing training |
Авторы: | Турубарова, А. В. |
Ключевые слова: | комунікативні якості, корекційно-розвивальний тренінг, підлітки, порушення опорно-рухового апарату, спілкування, communicative qualities, correctional and developmental training, adolescents, musculoskeletal disorders, communication |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Видавничий дім «Гельветика» |
Библиографическое описание: | Турубарова А. В. Розвиток комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату засобом корекційно-розвивального тренінгу / А. В. Турубарова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Випуск 2. – С.33–36. |
Серия/номер: | Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія.; |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена проблемі розвитку комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апара-
ту засобом корекційно-розвивального тренінгу.
Унаслідок складності та різноманітності фізичних дефектів і характеру їх прояву, а також своєрідних рис особис-
тості, перед психологом спеціальної школи постає досить складне завдання. Воно полягає у розробці й організації
методів активного соціально-психологічного навчання у межах психокорекційної програми розвитку комунікативних
якостей. Ця програма має будуватися на основних принципах та розроблена відповідно до ряду особливостей, що
висувають до психолога в роботі з підлітками, котрі мають порушення опорно-рухового апарату. The article is devoted to the problem of development of communicative qualities of teenagers with musculoskeletal disorders by means of correctional and developmental training. Due to the complexity and variety of physical defects and the nature of their manifestation, as well as peculiar personality traits, the psychologist of a special school faces a rather difficult task. It consists in the development and organization of methods of active socio-psychological training within the psycho-correctional program for the development of communicative qualities. This program should be based on the basic principles and developed in accordance with a number of features that put forward a psychologist in working with adolescents with musculoskeletal disorders. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42488 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №2 2021 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
16-.pdf | 287.18 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.