Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42488
Назва: Розвиток комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату засобом корекційно-розвивального тренінгу
Інші назви: Development of communicative skills of teenagers with locomotorium disorders by the mean of the intervention and developing training
Автори: Турубарова, А. В.
Ключові слова: комунікативні якості, корекційно-розвивальний тренінг, підлітки, порушення опорно-рухового апарату, спілкування, communicative qualities, correctional and developmental training, adolescents, musculoskeletal disorders, communication
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Турубарова А. В. Розвиток комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату засобом корекційно-розвивального тренінгу / А. В. Турубарова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Випуск 2. – С.33–36.
Серія/номер: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія.;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі розвитку комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апара- ту засобом корекційно-розвивального тренінгу. Унаслідок складності та різноманітності фізичних дефектів і характеру їх прояву, а також своєрідних рис особис- тості, перед психологом спеціальної школи постає досить складне завдання. Воно полягає у розробці й організації методів активного соціально-психологічного навчання у межах психокорекційної програми розвитку комунікативних якостей. Ця програма має будуватися на основних принципах та розроблена відповідно до ряду особливостей, що висувають до психолога в роботі з підлітками, котрі мають порушення опорно-рухового апарату.
The article is devoted to the problem of development of communicative qualities of teenagers with musculoskeletal disorders by means of correctional and developmental training. Due to the complexity and variety of physical defects and the nature of their manifestation, as well as peculiar personality traits, the psychologist of a special school faces a rather difficult task. It consists in the development and organization of methods of active socio-psychological training within the psycho-correctional program for the development of communicative qualities. This program should be based on the basic principles and developed in accordance with a number of features that put forward a psychologist in working with adolescents with musculoskeletal disorders.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42488
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №2 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16-.pdf287.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.