Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/425
Title: Вимоги сучасної освітньої галузі до рівня підготовки вчителя-гуманітарія до полісуб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі
Other Titles: Requirements of contemporary educational sphere to the training of future humanities teachers to multi-subject interaction in the teaching process
Authors: Співаковська, Євгенія Олександрівна
Keywords: полісуб’єктна взаємодія, полісуб’єктне навчальне середовище, суб’єктність, інформаційно-комунікаційні технології
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Співаковська, Є. О. Вимоги сучасної освітньої галузі до рівня підготовки вчителя-гуманітарія до полісуб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі [Текст] / Є. О. Співаковська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 206–211. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 210–211 (17 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті здійснено огляд вимог сучасної освіт-ньої галузі до рівня підготовки вчителя-гуманітарія до полісуб’єктної взаємодії у навчанні учнів, визна-чено ключові проблеми, що потребують нагально-го вирішення. Здійснено спробу охарактеризувати сутність такої підготовки з позиції сучасного філо-софського, психологічного, соціологічного та педа-гогічного знання. Результати дослідження підтвер-дили необхідність розробки спеціальної системи підготовки майбутнього педагога до полісуб’єктної взаємодії із виокремленням педагога, учнів та су-часних інформаційно-комунікаційних технологій як суб’єктів навчальної взаємодії. Ключові слова: полісуб’єктна взаємодія, полісуб’єктне навчальне середовище, суб’єктність, інформаційно-комунікаційні технології
Description: The overview of the requirements of the contemporary educational sphere to the preparation of futureteacher of Humanities to multi-subject interaction in teaching pupils has been carried out in the article, the urgent problems in this domain have been defi ned. The essential features of such preparation have been singled out from the current philosophical, psychological, sociological and pedagogical scientifi c perspective. The results of the investigation prove the necessity to create a specially designed pedagogical system of preparation of future teachers to multisubject interaction with a teacher, a pupil, and information-communication technologies viewed as the subjects of educational interaction. Key words: multi-subject interaction, multi-subject educational environment, subjectivity, informationcommunication technologies.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/425
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.