Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/425
Назва: Вимоги сучасної освітньої галузі до рівня підготовки вчителя-гуманітарія до полісуб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі
Інші назви: Requirements of contemporary educational sphere to the training of future humanities teachers to multi-subject interaction in the teaching process
Автори: Співаковська, Євгенія Олександрівна
Ключові слова: полісуб’єктна взаємодія, полісуб’єктне навчальне середовище, суб’єктність, інформаційно-комунікаційні технології
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Співаковська, Є. О. Вимоги сучасної освітньої галузі до рівня підготовки вчителя-гуманітарія до полісуб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі [Текст] / Є. О. Співаковська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 206–211. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 210–211 (17 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено огляд вимог сучасної освіт-ньої галузі до рівня підготовки вчителя-гуманітарія до полісуб’єктної взаємодії у навчанні учнів, визна-чено ключові проблеми, що потребують нагально-го вирішення. Здійснено спробу охарактеризувати сутність такої підготовки з позиції сучасного філо-софського, психологічного, соціологічного та педа-гогічного знання. Результати дослідження підтвер-дили необхідність розробки спеціальної системи підготовки майбутнього педагога до полісуб’єктної взаємодії із виокремленням педагога, учнів та су-часних інформаційно-комунікаційних технологій як суб’єктів навчальної взаємодії. Ключові слова: полісуб’єктна взаємодія, полісуб’єктне навчальне середовище, суб’єктність, інформаційно-комунікаційні технології
Опис: The overview of the requirements of the contemporary educational sphere to the preparation of futureteacher of Humanities to multi-subject interaction in teaching pupils has been carried out in the article, the urgent problems in this domain have been defi ned. The essential features of such preparation have been singled out from the current philosophical, psychological, sociological and pedagogical scientifi c perspective. The results of the investigation prove the necessity to create a specially designed pedagogical system of preparation of future teachers to multisubject interaction with a teacher, a pupil, and information-communication technologies viewed as the subjects of educational interaction. Key words: multi-subject interaction, multi-subject educational environment, subjectivity, informationcommunication technologies.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/425
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИМОГИ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ДО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ.pdf300.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.