Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/425
Название: Вимоги сучасної освітньої галузі до рівня підготовки вчителя-гуманітарія до полісуб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі
Другие названия: Requirements of contemporary educational sphere to the training of future humanities teachers to multi-subject interaction in the teaching process
Авторы: Співаковська, Євгенія Олександрівна
Ключевые слова: полісуб’єктна взаємодія, полісуб’єктне навчальне середовище, суб’єктність, інформаційно-комунікаційні технології
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Співаковська, Є. О. Вимоги сучасної освітньої галузі до рівня підготовки вчителя-гуманітарія до полісуб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі [Текст] / Є. О. Співаковська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 206–211. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 210–211 (17 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено огляд вимог сучасної освіт-ньої галузі до рівня підготовки вчителя-гуманітарія до полісуб’єктної взаємодії у навчанні учнів, визна-чено ключові проблеми, що потребують нагально-го вирішення. Здійснено спробу охарактеризувати сутність такої підготовки з позиції сучасного філо-софського, психологічного, соціологічного та педа-гогічного знання. Результати дослідження підтвер-дили необхідність розробки спеціальної системи підготовки майбутнього педагога до полісуб’єктної взаємодії із виокремленням педагога, учнів та су-часних інформаційно-комунікаційних технологій як суб’єктів навчальної взаємодії. Ключові слова: полісуб’єктна взаємодія, полісуб’єктне навчальне середовище, суб’єктність, інформаційно-комунікаційні технології
Описание: The overview of the requirements of the contemporary educational sphere to the preparation of futureteacher of Humanities to multi-subject interaction in teaching pupils has been carried out in the article, the urgent problems in this domain have been defi ned. The essential features of such preparation have been singled out from the current philosophical, psychological, sociological and pedagogical scientifi c perspective. The results of the investigation prove the necessity to create a specially designed pedagogical system of preparation of future teachers to multisubject interaction with a teacher, a pupil, and information-communication technologies viewed as the subjects of educational interaction. Key words: multi-subject interaction, multi-subject educational environment, subjectivity, informationcommunication technologies.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/425
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВИМОГИ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ДО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ.pdf300.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.