Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43265
Название: Врахування стану здоров’я та рівня фізичної підготовленості при застосуванні диференційованого підходу на уроках фізичної культури
Авторы: Бондарчук, Наталія Яківна
Ключевые слова: differentiation, differentiated approach, health status, physical qualifications, physical culture lesson, schoolchildren
Дата публикации: 2016
Издательство: Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту
Библиографическое описание: Бондарчук Н. Врахування стану здоров’я та рівня фізичної підготовленості при застосуванні диференційованого підходу на уроках фізичної культури / Н. Бондарчук // Спортивний вісник Придніпров'я. – 2016. – № 3. – С. 9-14.
Краткий осмотр (реферат): The article on the topic “Consideration of health status and the levelof physical qualifications during the using of differentiated approach at lessons of physical culture”showed the nature of differentiated physical education and the modern technology of differentiated approach on physical culture school lessons; characterized health status and the level of physical qualifications as criterions for using a differentiated approach to organization of the process of school physical education; considered some practical issues of the pupils organization and the work of the teacher of physical culture during the using of differentiated approach.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43265
ISSN: 2071-1476
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
svp_2016_3_3.pdf260.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.