Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43265
Назва: Врахування стану здоров’я та рівня фізичної підготовленості при застосуванні диференційованого підходу на уроках фізичної культури
Автори: Бондарчук, Наталія Яківна
Ключові слова: differentiation, differentiated approach, health status, physical qualifications, physical culture lesson, schoolchildren
Дата публікації: 2016
Видавництво: Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту
Бібліографічний опис: Бондарчук Н. Врахування стану здоров’я та рівня фізичної підготовленості при застосуванні диференційованого підходу на уроках фізичної культури / Н. Бондарчук // Спортивний вісник Придніпров'я. – 2016. – № 3. – С. 9-14.
Короткий огляд (реферат): The article on the topic “Consideration of health status and the levelof physical qualifications during the using of differentiated approach at lessons of physical culture”showed the nature of differentiated physical education and the modern technology of differentiated approach on physical culture school lessons; characterized health status and the level of physical qualifications as criterions for using a differentiated approach to organization of the process of school physical education; considered some practical issues of the pupils organization and the work of the teacher of physical culture during the using of differentiated approach.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43265
ISSN: 2071-1476
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
svp_2016_3_3.pdf260.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.