Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43269
Название: Застосування психолого-мотиваційного критерію при реалізації диференційованого підходу до фізичного виховання студентів
Авторы: Бондарчук, Наталія Яківна
Ключевые слова: differentiate approach, students, students, motivation, motivated factors, motives
Дата публикации: 2014
Издательство: Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту
Библиографическое описание: Бондарчук Н. Застосування психолого-мотиваційного критерію при реалізації диференційованого підходу до фізичного виховання студентів / Н. Бондарчук, В. Чернов // Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн. – Дніпро : Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту. – 2014. – № 1. – С. 17-22
Краткий осмотр (реферат): Motivated blocks, factors and students’ motives for practicing physical training are determined in the article “The usage of the psychological motivational criteria during the realization of the differentiate approach concerning physical education of students”, measure of its priority and actuality for students is examined as well, recommendations are given concerning the formation on this base students` groups in the frame of differentiate approach realization concerning the physical education in accordance with the psychological motivational criteria, content of the physical training lessons in different groups.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43269
ISSN: 2071-1476
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
svp_2014_1_5.pdf125.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.