Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43269
Назва: Застосування психолого-мотиваційного критерію при реалізації диференційованого підходу до фізичного виховання студентів
Автори: Бондарчук, Наталія Яківна
Ключові слова: differentiate approach, students, students, motivation, motivated factors, motives
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту
Бібліографічний опис: Бондарчук Н. Застосування психолого-мотиваційного критерію при реалізації диференційованого підходу до фізичного виховання студентів / Н. Бондарчук, В. Чернов // Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн. – Дніпро : Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту. – 2014. – № 1. – С. 17-22
Короткий огляд (реферат): Motivated blocks, factors and students’ motives for practicing physical training are determined in the article “The usage of the psychological motivational criteria during the realization of the differentiate approach concerning physical education of students”, measure of its priority and actuality for students is examined as well, recommendations are given concerning the formation on this base students` groups in the frame of differentiate approach realization concerning the physical education in accordance with the psychological motivational criteria, content of the physical training lessons in different groups.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43269
ISSN: 2071-1476
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
svp_2014_1_5.pdf125.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.