Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43391
Назва: Синтез логічного та інтуїтивного у структурі інтелектуальної діяльності майбутнього вчителя
Автори: Чайка, В.
Петрова, Н.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Чайка, В. Синтез логічного та інтуїтивного у структурі інтелектуальної діяльності майбутнього вчителя / В. Чайка, Н. Петрова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 163–165. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 165 (12 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): На основе анализа психолого-педагогической литературы представлено особенности интеллектуальной деятельности учителя, которая характеризируется синтезом логики и интуиции. Феномен, который изучается, является основой компетентности и профессионализма будущего учителя.
On the basis of analysis of psychological-pedagogic literature the peculiarities of intellectual activities of a teacher have been considered. lt has been stated, that these activities presuppose the synthesis of logics and intuition. The phenomenon under consideration is a basis for the competency and professionalism of a teacher-to-be.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1uFVppnpeknYZczAi5nGo8DepwoqR4Xzl/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43391
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.