Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43464
Назва: Впровадження історико-методологічних аспектів змісту шкільної фізичної освіти у фахову підготовку вчителя
Автори: Сосницька, Н. Л.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Сосницька, Н. Л. Впровадження історико-методологічних аспектів змісту шкільної фізичної освіти у фахову підготовку вчителя / Н. Л. Сосницька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 158–161. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 161 (8 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье на основе статистического анализа результатов экспериментальной методики профессиональной подготовки учителя физики доказано, что применение спецкурсов “Информационно- коммуникационные технологии обучения физике в общеобразовательной школе” и “Физика как учебный предмет в общеобразовательной школе Украины” на основе принципа интеграции фундаментальности и профессиональной направленности подготовки будущих учителей физики значительно повысило основные показатели эффективности обучения (уровень усвоения историко-методического материала, что способствовало формированию фундаментальных физических понятий, приобретение экспериментальных навыков и компетенций и т.д.).
On the basis of statistical analysis of the results of experimental methodics of the professional training of a teaches of Physics the article demonstrates the usage of the special courses "Information-communicational technologies in teaching Physics at, secondary school" and "Physics as a school subject at Ukrainian secondary, school" on the basis of integration principle of fundamentals and professional focus on future teaches of Physics training increased greatly the main indices of the effectiveness of education (the level of mastering of the historic-methodical material, which promotes the formation of basic physical terms, the acquisition of experimental skills and competence etc).
Опис: https://drive.google.com/file/d/1vgXpy_nmujjwPBWBcRekT9J-iVws4TGG/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43464
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.