Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43761
Title: Педагогічна діагностика як важлива передумова організації спілкування з важковиховуваними дітьми
Authors: Товканець, Г. В.
Issue Date: 2007
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Товканець, Г. В. Педагогічна діагностика як важлива передумова організації спілкування з важковиховуваними дітьми / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 145–147. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: In this article the problem of pedagogic communication with the vulnerable children is considered.
Description: https://drive.google.com/file/d/10vRHB67pzw8HsZqQsAmwKiM--AkFTNUV/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43761
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 11 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf991.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.