Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43761
Название: Педагогічна діагностика як важлива передумова організації спілкування з важковиховуваними дітьми
Авторы: Товканець, Г. В.
Дата публикации: 2007
Издательство: Вид-во УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Товканець, Г. В. Педагогічна діагностика як важлива передумова організації спілкування з важковиховуваними дітьми / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 145–147. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): In this article the problem of pedagogic communication with the vulnerable children is considered.
Описание: https://drive.google.com/file/d/10vRHB67pzw8HsZqQsAmwKiM--AkFTNUV/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43761
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 11 - 2007

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf991.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.