Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43761
Назва: | Педагогічна діагностика як важлива передумова організації спілкування з важковиховуваними дітьми |
Автори: | Товканець, Г. В. |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Товканець, Г. В. Педагогічна діагностика як важлива передумова організації спілкування з важковиховуваними дітьми / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 145–147. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 147 (3 назви) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | In this article the problem of pedagogic communication with the vulnerable children is considered. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/10vRHB67pzw8HsZqQsAmwKiM--AkFTNUV/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43761 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 11 - 2007 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf | 991.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.