Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43761
Назва: Педагогічна діагностика як важлива передумова організації спілкування з важковиховуваними дітьми
Автори: Товканець, Г. В.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Товканець, Г. В. Педагогічна діагностика як важлива передумова організації спілкування з важковиховуваними дітьми / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 145–147. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): In this article the problem of pedagogic communication with the vulnerable children is considered.
Опис: https://drive.google.com/file/d/10vRHB67pzw8HsZqQsAmwKiM--AkFTNUV/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43761
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 11 - 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf991.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.