Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/447
Название: Забезпечення вибору власної освітньої технології з урахуванням здібностей та індивідуальних особливостей у підготовці майбутніх учителів фізичної культури
Другие названия: Providing the choice of own educational technology with taking into account of personality abilities and individual features in the training of future physical culture teachers
Авторы: Сопотницька, Олена Валеріївна
Ключевые слова: педагогічна умова, індивідуальні особливості, індивідуалізація, диференціація, собистісно-орієнтована підготовка, учитель фізичної культури, тренер
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Сопотницька, О. В. Забезпечення вибору власної освітньої технології з урахуванням здібностей та індивідуальних особливостей у підготовці майбутніх учителів фізичної культури [Текст] / О. В. Сопотницька. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 161–164. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 163–164 (15 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У публікації розглянуто педагогічну умову підготовки май-бутніх учителів фізичної культури до тренерської діяльності на основі забезпечення вибору власної освітньої технології з урахуванням здібностей та індивідуальних особливостей осо-бистості. Встановлено, що особистісно-орієнтована підго-товка майбутніх фахівців вимагає врахування індивідуальних особливостей студентів та використання індивідуалізації та диференціації навчальної діяльності. Ключові слова: педагогічна умова, індивідуальні особливос-ті, індивідуалізація, диференціація, особистісно-орієнтована підготовка, учитель фізичної культури, тренер.
Описание: In a publication the pedagogical conditions of training of future teachers of physical culture to trainer’s activity have been considered on the basis of providing of choice of own educational technology with taking into account of capabilities and individual features of personality. It has been defi ned that the personality-oriented training of future specialists requires the taking into account of individual features of students and use of individualization and differentiation of educational activity. The student-centred education belongs to educational technology in our study. The student-centred education involves the introduction of new teaching technologies and effi cient formsof interaction with children, it requires from a teacher the high professional competence and personal maturity. Key words: pedagogical condition, individual features, individualization, differentiation, personality-oriented training, teacher of physical culture.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/447
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.