Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45729
Название: Шляхи аналізу результатів оцінювання знань в медичній освіті
Другие названия: Aproaches for analysis of results of knowledge assessment in medical education
Авторы: Банчук, М.
Дата публикации: 2008
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Банчук, М. Шляхи аналізу результатів оцінювання знань в медичній освіті / М. Банчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (голов. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2008. – Вип. 10. – С. 148–151. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 151 (3 назви)
Серия/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Краткий осмотр (реферат): Problem of the medical education quality providing is one of the priorities of national security of Ukraine. In this work there are introduced basic notions of the assessment theory for analysis of competence results for medical students. The notion of constructive validity refers to assessment allowing to check competence, peformance, theoretical knowledge and practical skills of physicians. Reliability of assessment displays the level of its agreement and stability. Applications of validity charts at semester complex exams for medical universities of Ukraine are shown.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1qMlIa_wh0FgdPiExLyUvrzCUDYhSVIuG/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45729
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 10 - 2008

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія.Філософія Вип. 10 (2008).pdf948.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.