Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45729
Назва: Шляхи аналізу результатів оцінювання знань в медичній освіті
Інші назви: Aproaches for analysis of results of knowledge assessment in medical education
Автори: Банчук, М.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Банчук, М. Шляхи аналізу результатів оцінювання знань в медичній освіті / М. Банчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (голов. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2008. – Вип. 10. – С. 148–151. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 151 (3 назви)
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): Problem of the medical education quality providing is one of the priorities of national security of Ukraine. In this work there are introduced basic notions of the assessment theory for analysis of competence results for medical students. The notion of constructive validity refers to assessment allowing to check competence, peformance, theoretical knowledge and practical skills of physicians. Reliability of assessment displays the level of its agreement and stability. Applications of validity charts at semester complex exams for medical universities of Ukraine are shown.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1qMlIa_wh0FgdPiExLyUvrzCUDYhSVIuG/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45729
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 10 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія.Філософія Вип. 10 (2008).pdf948.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.