Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 276
Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2024 | Універсальний дизайн як важливий чинник розвитку дитини з особливими освітніми потребами | Стеблюк Світлана |
2024 | Корекційно-розвиткові послуги як складова навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. | Стеблюк Світлана, Ухаль Дарина |
2024 | Діагностичні методики комплексного вивчення дітей з розладами аутистичного спектру | Стеблюк Світлана, Плокінгер Евеліна |
2024 | Сучасні підходи до розвитку лінгвокреативних здібностей у дітей з інтелектуальними порушеннями | Стеблюк Світлана, Берднікова Олеся |
2024 | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ | Стеблюк Світлана Василівна |
2024 | Здоров’язберігаючі технології в інклюзивному освітньому середовищі. | Стеблюк, Світлана Василівна |
2024 | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | Стеблюк Стеблюк Світлана Василівна, Хома Ольга Михалівна |
2024 | Формування ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти в умовах університету | Стеблюк, Світлана Василівна |
2024 | Різнорівневий зміст освіти молодших школярів з інтелектуальними порушеннями з урахуванням принципу інклюзивності | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2023 | ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ВИДУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2023 | СВОЄРІДНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2024 | Підхід до організації дослідницької роботи фахівців реабілітації – волонтерів в зоні, наближеної до бойових дій. | Гузак, Олександра Юріївна |
2024-02 | Комп’ютерні і мобільні програми як додатковий інструмент у фізичній реабілітації при різних травмах і захворюваннях | Гузак, Олександра Юріївна |
2024-05 | Дзеркальна терапія як засіб відновлення військовослужбовців з фантомним болем після ампутації кінцівки | Гузак, Олександра Юріївна; Тюк, Ганна |
2023 | ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЗАГАЛЬНОГО НЕДОРОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО, МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ | Кляп, М.І.; Лукʼяник, Л.В.; Кравець, Н.П. |
2023 | Реалізація інклюзивної освіти в ЄС: досвід Румунії | Кляп, Маріанна Іванівна |
2019 | Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивно-ресурсного центру | Кляп, М.І.; Гаяш, О.В. |
2019 | Вирішення проблем розвитку освіти Підкарпатської Русі в період Чехословацької республіки (1919-1938 рр.) | Кляп, Маріанна Іванівна |
2023-10 | МОНІТОРИНГ ТА КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЄКТУ БЕЗБАР’ЄРНОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО МИСТЕЦТВА | Кляп, М.І.; Якимович, Т.Д.; Вархолик, Г.В.; Голуб, І.М. |
2023-03-30 | Features of professional and pedagogical activity of a higher education teacher | Klyap, Marianna; Tamozhska, Iryna; Tymofiienko, Nataliia; Demianiuk, Antonina; Tsurkan, Maria |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 276