Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 222
Issue Date | Title | Author(s) |
2023 | Збагачення активного словника молодших школярів на уроках української мови у сучасній початковій школі | Стеблюк, Світлана Василівна; Хома, Ольга Михайлівна |
2023 | Наукові підходи до методики навчання Мовно-літературної освітньої галузі в контексті інклюзивної освіти | Стеблюк, Світлана Василівна; Хома, Ольга Михайлівна |
2022 | Гра як метод навчання в інклюзивному освітньому середовищі | Стеблюк, Світлана Василівна; Пишка, Ольга Петрівна |
2023 | Реалізація особистісно орієнтованого підходу у навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями засобами ігрових технологій. | Стеблюк, Світлана Василівна |
2023-10 | Історичний погляд на фізичну реабілітацію та її вплив на військовий сегмент від Першої світової війни до наших днів. | Гузак, Олександра Юріївна; Бобильов, Дмитро Владиславович |
2023-05-04 | Фізична реабілітація на різних етапах відновлення здоров’я та функціонування після ампутацій кінцівок у військовослужбовців | Гузак, Олександра Юріївна |
2023-08-14 | СУЧАСНІ ТРЕНДИ ПРОФІЛАКТИКИ ТА КОРЕКЦІЇ НЕФІКСОВАНИХ ПОРУШЕНЬ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ЮНИХ СПОРТСМЕНІВ | Асаулюк, Інна Олексіївна; Гузак, Олександра Юріївна; Хмельницька, Ірина Валеріївна |
2022 | Планування корекційно-розвиткових занять з соціально-побутового орієнтування як важлива компетентність вчителя-дефектолога в умовах інклюзивного навчання | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2022 | Зміст корекційно-педагогічної роботи з дітьми з ЗПР раннього віку | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2022 | МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ, ЯКІ МАЮТЬ ЗАТРИМКУ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2022 | OCOБЛИBOCTI HABЧAHHЯ ДITEЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПOPУШEHHЯMИ B УMOBAX НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПOЧATKOBOÏ ШKOЛИ | Гаяш, Оксана Володимирівна; Туряниця, Сніжана Петрівна |
2021 | ВРАХУВАННЯ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ У НАВЧАННІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2023 | Рухливі ігри як засіб фізичного виховання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2023 | ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСВІТНІХ ТРАЄКТОРІЙ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ (на прикладі шкіл Канади та Франції) | - |
2023 | Дистанційна співпраця команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами під час війни | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2023 | ВЗАЄМОЗВʼЯЗОК ОСВІТНЬОЇ ТА КОРЕКЦІЙНОЇ МЕТИ ПРИ ПЛАНУВАННІ УРОКУ В КЛАСІ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2023 | МЕТОДИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2022 | Організація самостійної роботи учнів з інтелектуальними порушеннями на уроках української мови. | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2022 | КОРЕКЦІЙНИЙ СУПРОВІД НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ | Гаяш, Оксана Володимирівна |
2022-10-31 | Функціональний стан студентів залежно від етнотериторіального чинника | Huzak, Oleksandra; Ivanyshyn, Iryna; Vypasniak, Ihor; Iermakov, Sergii; Yermakova, Tetiana; Lutsky, Vasyi; Cieślicka, Mirosława; Jagiello, Marina |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 222