Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4797
Title: Možnosti práce s medzijazykovými homonymami pri vyučovaní slovenčiny ako cudzieho jazyka
Other Titles: Можливості праці з міжмовними омонімами у процесі викладання словацької мови як іноземної
The possibilities of work with interlingual homonyms in teaching slovak as a foreign language
Authors: Sedláková, M.
Keywords: міжмовна омонімія, методика викладання іноземної мови
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво О. Гаркуші
Citation: Sedláková, M. Možnosti práce s medzijazykovými homonymami pri vyučovaní slovenčiny ako cudzieho jazyka / M. Sedláková // Studia Slovakistica: Словацька філологія в Україні: зб. наук. ст. / редкол.: С.М. Пахомова (гол. ред.), Я. Джоганик (відп. ред.), В.П. Шульгач, В.І. Статєєва, Я. Сабол, М. Штець, М.М. Ільницький, Н.П. Бедзір, Г.М. Сиваченко, В.А. Моторний, Ю.В. Юсип-Якимович, Т.В. Ліхтей, Л.Т. Буднікова, О.Л. Мадяр. – Ужгород: Вид-во О. Гаркуші, 2014. – Вип.15. – С. 93–98. – Бібліогр.: с. 97 (10 назв).
Series/Report no.: Studia Slovakistica;
Abstract: У дослідженні розглядається міжмовна омонімія як універ- сальна проблема у процесі викладання словацької мови як іноземної. Ав- торка наголошує на тому, що з омонімами треба працювати систематично, за доцільне вважає видання і використання окремих невеликих словників омонімів. Також на запропонованих авторкою практичних вправах, ство- рених на словацько-українському мовному матеріалі, показано, як можна систематично використовувати омоніми при вивченні іноземної мови у за- вданнях різної складності від рівня А1 до рівня С. Ключові слова: міжмовна омонімія, методика викладання іноземної мови
Description: In her study, the author deals with interlingual homonymy as a universal problem in teaching a foreign language, promoting an opinion that it is necessary to work systematically with homonymy. She supports the idea of publishing and using special small dictionaries of homonyms, while practical exercises with Slovak-Ukrainian language material show the way homonyms can be systematically integrated into teaching a foreign language with increasing demands of exercises from A1 to C level. Key words: interlingual homonymy, didactics of foreign language.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4797
Appears in Collections:Науковий збірник “Studia Slovakistica” Випуск 15 - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MOŽNOSTI PRÁCE S MEDZIJAZYKOVÝMI HOMONYMAMI.pdf315.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.